Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

SMF - Just Installed!

Strony: 1 ... 13 14 [15]

Autor Wątek: trądzik bliznowaty  (Przeczytany 43525 razy)

ambroziak

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 28371
    • Zobacz profil
Odp: trądzik bliznowaty
« Odpowiedź #210 dnia: Wrzesień 10, 2017, 07:42:11 am »

Pewnie trzeba jeszcze pobrać.
Zapisane

barney1234

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3608
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: trądzik bliznowaty
« Odpowiedź #211 dnia: Wrzesień 10, 2017, 08:15:24 am »

Po 2 tygodniach stosowania krzemu czuję różnice w dotyku włosów na głowie, na plus oczywiście. Jeśli idzie o skóre twarzy to jak lipa była tak jest nadal.

czy to możliwe, że po 2 tyg czujesz coś na włosach? nie znam się kompletnie na konstrukcji włosa ale to coś chyba podobnego do paznokci czyli wzmacnia się w etapie odrastania, przecież tam panuje zero ukrwienia itd - także chyba jak na razie to raczej autosugestia
co do twarzy - w badaniu używali żelu miejscowo (bezpośrednie miejscowe wchłanianie) przez 6tyg - także dla tabletek (dla pewności) wydłużyłbym czas dwukrotnie co do pewności działania
Zapisane
trening po 50-tce

Lucas

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: trądzik bliznowaty
« Odpowiedź #212 dnia: Wrzesień 10, 2017, 09:04:47 am »

Gdy przeczesuje sobie ręką to stwierdzam, że są inne w dotyku. Czy autosugestia... wiesz... akurat jeśli chodzi o włosy to, że się tak wyrażę brzydko: mam je w d***e i nigdy nie skupiałem się nad nimi, bo mam inne problemy zdrowotne. Po prostu 2-3 dni temu, przypadkiem przeczesując ręką włosy poczułem to i pomyślałem sobie: "o, czyli jednak ten krzem działa, szkoda, że nie na skóre" i wcale na ten efekt na włosach nie czekałem, więc placebo raczej wykluczam :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2017, 09:36:05 am wysłana przez Lucas »
Zapisane

Riseman

  • Hero Member