Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

SMF - Just Installed!

Autor Wątek: Zapomniany sprzęt  (Przeczytany 12323 razy)

Zbyszko Tarczewski

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 9106
    • Zobacz profil
Odp: Zapomniany sprzęt
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 27, 2010, 06:04:36 am »

Jego ksiązki i filozofia treningowa skupia się raczej na funkcjonalnej sile.

z tego co sie orientuje to jest jego glowne zalozenie

funkcjonalnosc pod kazdym wzgledem !
Zapisane

d.hasselhoff

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 117
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Zapomniany sprzęt
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 27, 2010, 08:14:36 am »

Mam tylko 1 część. Zauważyłem ze Pavel skupia się tylko na sile. Jeszcze tylu nazwisk trójboistów i innych cięzarowców w jednej książce nie widzialem. Ale jak pisze na okładce: najważniejsze pytania o mase i siłe to myslałem ze i cos otej masie napomknie. Mam nadzieje ze bedzie szła razem z siłą po tych treningach. A przy okazji zeby smietnika nie robic: mam kreatyne olimp mega caps ktora miala date waznosci do 14 grudnia moge ja jeszcze wszamac? moglibyscie powiedziec jakie bedzie najlepsze wyciskanie na barki, niestety nie moge robic na stojąco gdyz mam za niski sufit?
Zapisane

Macieyou

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
Odp: Zapomniany sprzęt
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 27, 2010, 09:48:30 am »

Co do mono, to ja bym zapodał.2 tygodnie po przekroczeniu to nie tak źle.Wydaje mi się, że data przydatności w przypadku supli, raczej odnosi się obostrzeń nałożonych przez różne instytucje, a nie że jak przyjdzie 14 grudnia to mono automatycznie przekształci się w jakąś truciznę.W sklepie gdzie kupuję suple,mieli ostatnio wystawione suple na granicy spożycia oraz pod ladą suple, których przydatność minęła pół roku temu obie oczywiście na sprzedaż znacznie taniej, mieli mono albo glutamine w proszku(te pół roczne) chyba po 10 albo 20 zl.To było duże pudełko.

Otwórz na 40 str.tam masz "cykl zmęczenia" z rosyjskiego podziemia kulturystycznego.Ten trening w zupełności odbiega od założeń treningowych Pavla(chodzi tu o liczbę powtórzeń).Trening 2-dniowy(wg mnie to czyste FBW).Zmodyfikowałbym ten plan:podciąganie albo wiosłowanie(nie oba na treningu) i dorzuciłbym martwy ciąg, gdyż go tam nie ma.Brzuch bym sobie darował i robił w innym dniu.

Str.77:"Zbuduj siłę i mięśnie dzięki klasycznej metodzie odliczania(5-4-3-2-1).
Metoda 5x5 też jest polecana(raczej na siłę) str.170

Jednak obowiązkowo musisz sobie sprawić 2 część i nie będę zdradzać co tam jest, ale przypuszczam, że trening na masę z drugiej części na 100% ułożysz, całkowite odejście od tego co jest w pierwszej części(powt. do 10 i więcej itd).
Jeśli chodzi o wyciskanie na bary to wyciskanie siedząc,unoszenia(w przód, bokiem, do tyłu w opadzie), podciąganie hantli/sztangi wzdłuż ciała lub hardcore'owe wyciskanie Sotsa(na przysiadzie,opisane w drugiej części)
http://www.youtube.com/watch?v=8jAfYKGzI9g    od 1:20
oczywiście ciężar o wiele mniejszy niż przy klasycznym wyciskaniu(wiem co mówię, sam próbowałem, przyczyną jest słabe rozciągnięcie/brak rozciągnięcia pleców).

http://www.dobreksiazki.pl/b17468-wiecej-niz-bodybuilding-2.htm
W EMPIKU za 35,90 zł.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2010, 10:06:26 am wysłana przez Macieyou »
Zapisane