Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

SMF - Just Installed!

Autor Wątek: Boski Nektar-Ambrozja.... czyli Woda red-Ox  (Przeczytany 2987 razy)

ciezkiaku

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
    • Email
Boski Nektar-Ambrozja.... czyli Woda red-Ox
« dnia: Listopad 17, 2012, 09:34:15 am »

Wpływ Wody Redox® na orgnizm

Woda Redox® - BLOKUJE DZIAŁANIE WOLNYCH RODNIKÓW - posiada potężną dawkę elektronów, które łatwo oddaje wolnym rodnikom i tym samym je blokuje, co skutkuje spowolnieniem procesów starzenia oraz tworzy środowisko sprzyjające odbudowie zdegenerowanej tkanki. ORP do – 500 mV.

 Woda Redox® - DOSKONALE NAWADNIA ORGANIZM - dzięki swojej strukturze molekularnej ( małe klastery ) doskonale przenika przez błonę komórkową i tym samym łatwo i szybko nawadnia

Woda Redox® - ODKWASZA I ODTRUWA – posiada PH 9,5 - alkalizuje czyli odkwasza organizm i odtruwa go. Uzupełnia najważniejsze składniki mineralne, głównie wapń i magnez.

ormalna woda z kranu, przykładowo o pH = 7, jest mniej więcej neutralna w skali pH od 0 do 14. Jeśli zmierzymy jej potencjał oksydacyjny (ORP) za pomocą odpowiedniego przyrządu, pokaże on wartość ok. +400 do +500 mV. Jako, że ma dodatni potencjał redox, może chwytać elektrony i utleniać inne cząsteczki. Natomiast woda jonizowana poddana redukcji ma ujemny potencjał redox wynoszący ok. -250 do -350 mV. Oznacza to, że woda ta zawiera znaczną ilość elektronów, które można przekazać "złodziejowi elektronów" - aktywnemu tlenowi.
Ma więc bardzo duży potencjał antyoksydacyjny.
Czy dzięki niej możemy uwolnić sie od zanieczyszczeń ?? słyszał ktoś, ktoś stosuje??
Obecnie przeżywamy boom na wodę. W Japonii i wielu innych krajach konsumenci kupują różne rodzaje wody butelkowanej, mimo, że wody jest pod dostatkiem. Badania wykazały, że woda mineralna ma ORP rzędu +200 mV, nieco niższy niż zwykła woda z kranu (ok. +400 mV). Można by powiedzieć, że pod względem ORP woda mineralna jest odrobinę lepsza od wody z kranu. Jednakże w zestawieniu z jakąkolwiek wodą dostępną na rynku, woda jonizowana, przy potencjale redukcyjnym -250 do -350 mV jest wprost nieporównywalna, a to za sprawą jej zdolności do "wymiatania" aktywnego tlenu.
Zapisane

ciezkiaku

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Boski Nektar-Ambrozja.... czyli Woda red-Ox
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 27, 2012, 02:46:28 pm »

Hmm miałem nadzieję że może ktoś próbował, Bo chyba w końcu o to nam chodzi o przedłużenie życia. "Zdrowa" dieta,"Czyste"powietrze a nawet "Mineralna"woda w cale dobrze nam nie służy. Zamówie i zdam relacja jak sie czuje po 1,7 l wody, moze nie bede nic jadł dla lepszego efektu?? tylko przez ile dni bede to pił, bo chyba nie na raz xD
Zapisane

ambroziak

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 28583
    • Zobacz profil
Odp: Boski Nektar-Ambrozja.... czyli Woda red-Ox
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2012, 03:21:43 pm »

Jeszcze o tym nie słyszałem. Przeczytałem pierwszy raz - tutaj.
Zapisane